Przejdź do głównej zawartości

2022? Halo... zaraz 2023

 Calendar 2023 Images | Free Vectors, Stock Photos & PSD

 

 Listopad... prawie rok nie byłam na tym koncie.  Brak czasu, a może lenistwo i zanik pamięci spowodował, że totalnie zapomniałam o tym blogu, który tak naprawdę jest ze mną od 2012 roku. 

 Ten rok był i nadal jest pełen zmian. Studia zakończone z oceną bardzo dobrą... Pani magister, która pierwszą pracę zaczęła na dziale marketingu i promocji w Hotelu... 3 miesiące już tam jestem i przyznam, że robota nie jest marzeń ale da się tam pożyć. Dyrektor tylko niszczy obraz idealnej pracy w tym obiekcie... 2 czerwone kartki już ode mnie dostał, jeszcze jedna i już mnie tam nie zobaczą, a Nowy Rok rozpocznę z wielkim impetem. 

Wakacje spędziłam w rodzinnym gronie nad morzem. Raz z Dziwnowie, a drugi raz w Kołobrzegu z chłopem. W styczniu wybije 7 lat, a ja nadal nie wierzę, że miłość z technikum tak daleko się potoczyła. 

 Nowy Rok? 

Liczę na zmiany... jeżeli to będzie praca to też nie pogardzę, byleby była dobrze płatna. 

2 wesela, gdzie ja i mój chłop musimy uzbierać pieniążków, bo obydwoje jesteśmy świadkami...

Czy liczę na jakieś oświadczyny? Jakoś nie... jako mała dziewczynka pragnęłam wielkiego wesela. Teraz? Cywilny i skromną imprezę dla najbliższych. Jednak nie nastawiam się na pierścionek, mój facet jednak nie myśli teraz w takich kategoriach.

2023 rok chciałabym poświęcić na rozwój... Jedyne o czym marzę to wynajęcie mieszkania, które przy tej inflacji jakoś dałby  się utrzymać. Stawiam, że w przyszłym roku to nie nadejdzie. 

 ZDROWIE! To najważniejsze. 

 Zobaczymy, może wrócę tutaj, albo wrócę do formy papierowej. Przez ten pandemię nie miałam ochoty prowadzić monotonnego dzienniczka, gdzie dni wyglądały ciągle tak samo, a kartki papieru tak się skończył i nie chciało mi się ich kontynuować. 

 Pożyje, zobaczę :)

 Cele? To coś co lubię wypisywać i patrzeć co się wydarzy:

- Dobrze płatna praca i lepsze zarobki 

-Wakacje? Zagranica albo nawet kilka dni gdzieś mnie usatysfakcjonują

-Wyrwanie ósemki i może aparat? 

- Ścięcie włosów

- Czytanie Książek i postawienie na samorozwój 

-BYCIE SZCZĘŚLIWYM I ZDROWYM

 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

30 dniowe wyzwanie z Mel B :D

Od kilku dni na facebook'u istnieje wyzwanie z Mel B.  30 dni do wakacji , ostatnie dni by zrobić coś z swoim ciałem. U mnie laski w klasie się rzuciły na to to czemu nie ja? ;D Dziś zrobiłam pierwszy raz , przyznam nie było łatwo. pośladki - ujdzie Nogi - bolały jak cholera , ale czuć było prace mięśni brzuch - w połowie kipnełam ,ale robiłam dalej inne jakieś ćwiczenia podane z nagrania. walczę dalej! A wy, ktoś bierze w tym udział ? Podzielcie się w komentarzach ludzie, każdy koment daje kopa w dupę. Ćwiczenia które zaczynam robić od dziś : https://www.youtube.com/watch?v=2uhH7Rx82vY https://www.youtube.com/watch?v=p8BcVzSgReU https://www.youtube.com/watch?v=VrvmQBwYL-w Najlepiej zrobić zrobić sobie zdjęcie a potem zobaczyć rezultaty , nie zapomnijcie o zdrowym żywieniu się ;) Powodzenia Sobie i Wam ! ;p 

Paznokcie hybrydowe !

Dużo dziewczyn marzy o żelach albo hybrydach, ale martwią się,że jak zaczną je robić bardziej pogorszą stan swoich paznokci. Przyznam sama uważałam,że nigdy nie zrobię sobie hybrydy, a tu proszę od 4 mięsięcy regularnie robię je u koleżanki i nie żałuje, bardzo to komfortowe. Powiem wam,że to strasznie uzależnia.Tak samo jak z farbowaniem włosów. Raz spróbujesz i robisz to regularnie a jak przestaniesz czujesz nagły brak tego..  1.Najbardziej popularne pytanie: Czy hybryda niszczy paznokcie?   Otóż nie, jeżeli umiejętnie przygotujesz paznokcie oraz poprawnie je zdejmiesz. Jest mało prawdopodobne,że zniszczysz płytkę. Najważniejsza zasada jaką musimy przestrzegać abt nie zniszczyć płytki to:NIGDY nie zrywać lakieru ! Jeżeli decydujemy się na robienie paznokci, najlepiej wyposażmy się w produkty dobrej jakości, które są potwierdzone dermatologicznie. Najbardziej mi znane lakiery hybrydowe to: Semilac, NeoNail,  oraz Indigo 2. Hybryda działa negatywnie na nasze paznok

Miesiąc biegania z Endemondo ;) + Wymiary

Bieganie było chyba najlepsza rzecz jaką można robić ;) Biegałam co 2 dzień w Sierpniu.  Lecz teraz zacznie się szkoła i wracanie o 17 nie widzę tego ;c Przebiegłam ogólnie : 24 Km . Jak na moje amatorskie bieganie wydaje mi się , że tak dobrze .  CO DALEJ ?  Od 1 września ja i http://treningsoley.blogspot.com/ bierzemy udział w wyzwaniu który jest w moim poście : http://big-change-better-life.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-30-dniowe.html#comment-form Zdjęcia dodamy pod koniec miesiąca. + dalej jadę na rowerku stacjonarnym i nareszcie zacznę chyba chodzić na Aqua Aerobik który chodziłam 2 miesiące temu , przerwa długa ponieważ prowadząca zajęcia też miała wakacje. Co do wymiarów porwałam od przyjaciółki metr i trochę mi poszło w dół, Te moje wymiary od stycznia - które zbytnio się nie zmieniały ale teraz.:   DZIŚ :              biust - 98  -4 cm                     pod biustem - 80,5 -3,5         talia- 79  - 6cm            biodra - 99 - 3cm