Przejdź do głównej zawartości

2 szansa?

Co ja narobiłam, ludzie to prawda. Jak coś tracisz to dopiero doceniasz...
Poprzedni weekend spowodował,że osoba która się o mnie starała,była, akceptowała moje humorki i naprawdę kochała chyba już na zawszę znikła z mojego życia... Inni mi mówią,olej żyj dalej...Inni natomiast poczekaj aż napisze pierwszy i daj tą drugą szanse. Chyba nie napisze już, albo napisze jak już zycie od nowa sobie ułoży beze mnie.
Piszę i na samą myśl zbierają mi się łzy..
Co chwilę patrzę czy jest, czy napisze czy kogos nowego w znajomych ma i czy ktoś jest lepszy ode mnie.
Chore...
Pomimo tego,że chce dać tę drugą szanse boję się. Szczególnie ze obok są osoby które czekają aż wbiją na jego tor a tak naprawdę chyba nikt nie wbije na ten nasz tor. Ciągle o tym myśle,że może faktycznie to powinien być on ? 6 lat znajomości to przecież nie może tak zniknąć.

7 miesięcy czekania, starania się. Przyjeżdzanie czy to deszcz czy to śnieg. 24 róże, wspieranie, wkurzanie,obrażanie. Chyba to jest normalne, sielanka która była albo nie była pokazuje nam zycie codzienne.
W sumie sama chciałam zerwać bo nic nie czułam, ale teraz mi go brakuje. Na każdym kroku był i będzie a ja tak ciągle marudziłam,że czasu nie ma...
Poczekam,aż napisze jak nie.

TO BEDZIE OZNACZAŁO KONIEC a ja?
MUSZE SIĘ POZBIERAĆ, chociaż niedowierzam że przez jeden wypad nagle coś sie rozsypało...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

30 dniowe wyzwanie z Mel B :D

Od kilku dni na facebook'u istnieje wyzwanie z Mel B.  30 dni do wakacji , ostatnie dni by zrobić coś z swoim ciałem. U mnie laski w klasie się rzuciły na to to czemu nie ja? ;D Dziś zrobiłam pierwszy raz , przyznam nie było łatwo. pośladki - ujdzie Nogi - bolały jak cholera , ale czuć było prace mięśni brzuch - w połowie kipnełam ,ale robiłam dalej inne jakieś ćwiczenia podane z nagrania. walczę dalej! A wy, ktoś bierze w tym udział ? Podzielcie się w komentarzach ludzie, każdy koment daje kopa w dupę. Ćwiczenia które zaczynam robić od dziś : https://www.youtube.com/watch?v=2uhH7Rx82vY https://www.youtube.com/watch?v=p8BcVzSgReU https://www.youtube.com/watch?v=VrvmQBwYL-w Najlepiej zrobić zrobić sobie zdjęcie a potem zobaczyć rezultaty , nie zapomnijcie o zdrowym żywieniu się ;) Powodzenia Sobie i Wam ! ;p 

Paznokcie hybrydowe !

Dużo dziewczyn marzy o żelach albo hybrydach, ale martwią się,że jak zaczną je robić bardziej pogorszą stan swoich paznokci. Przyznam sama uważałam,że nigdy nie zrobię sobie hybrydy, a tu proszę od 4 mięsięcy regularnie robię je u koleżanki i nie żałuje, bardzo to komfortowe. Powiem wam,że to strasznie uzależnia.Tak samo jak z farbowaniem włosów. Raz spróbujesz i robisz to regularnie a jak przestaniesz czujesz nagły brak tego..  1.Najbardziej popularne pytanie: Czy hybryda niszczy paznokcie?   Otóż nie, jeżeli umiejętnie przygotujesz paznokcie oraz poprawnie je zdejmiesz. Jest mało prawdopodobne,że zniszczysz płytkę. Najważniejsza zasada jaką musimy przestrzegać abt nie zniszczyć płytki to:NIGDY nie zrywać lakieru ! Jeżeli decydujemy się na robienie paznokci, najlepiej wyposażmy się w produkty dobrej jakości, które są potwierdzone dermatologicznie. Najbardziej mi znane lakiery hybrydowe to: Semilac, NeoNail,  oraz Indigo 2. Hybryda działa negatywnie na nasze paznok

Miesiąc biegania z Endemondo ;) + Wymiary

Bieganie było chyba najlepsza rzecz jaką można robić ;) Biegałam co 2 dzień w Sierpniu.  Lecz teraz zacznie się szkoła i wracanie o 17 nie widzę tego ;c Przebiegłam ogólnie : 24 Km . Jak na moje amatorskie bieganie wydaje mi się , że tak dobrze .  CO DALEJ ?  Od 1 września ja i http://treningsoley.blogspot.com/ bierzemy udział w wyzwaniu który jest w moim poście : http://big-change-better-life.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-30-dniowe.html#comment-form Zdjęcia dodamy pod koniec miesiąca. + dalej jadę na rowerku stacjonarnym i nareszcie zacznę chyba chodzić na Aqua Aerobik który chodziłam 2 miesiące temu , przerwa długa ponieważ prowadząca zajęcia też miała wakacje. Co do wymiarów porwałam od przyjaciółki metr i trochę mi poszło w dół, Te moje wymiary od stycznia - które zbytnio się nie zmieniały ale teraz.:   DZIŚ :              biust - 98  -4 cm                     pod biustem - 80,5 -3,5         talia- 79  - 6cm            biodra - 99 - 3cm