Przejdź do głównej zawartości

Oczekiwania vs rzeczywistość

Ostatnio,ten blog staję się miejscem gdzie wylewam wszystkie swoje przemyślenia życiowe, ale czy to coś złego ? Pewnie nie, ale tutaj jednak otwieram się w pełni i pewnie niektóre osoby które to czytają myślą sobie ,, Zgadzam się'' bądź ,, Też tak mam''.

Pewna osoba mi ostatnio powiedziała,że jak coś się porząda, to najczęsciej się tego nie dostaje... Mam wrażenie,że chyba jednak trafiła w sedno.
      Zaczynasz zauważać pewne osoby po czasie kiedy w ich oczach iskra gaśnie porządania. Cały czas gdy ta osoba była, dawała siebie chociaż trochę uważaliście : ,, A to tylko kolega/koleżanka'' ,,przecież ja mu się nie podobam, kolega/koleżanka i tyle''.
A gdy dochodzi że codzienne rozmowy zmieniają się na rozmowy raz w tygodniu a nawet raz na miesiąc, zaczynasz tęsknić... Kiedyś czułeś się swobodnie w każdej rozmowie, a teraz jak się spotkacie robisz się cały czerwony i brakuje Ci języka w buzi.. Zaczyna Ci zależeć.
Miałam pewny epizod w swoim życiu, gdy osobę trakowałam jak totalne wsparcie/przyjaciela i nagle zniknął z mego życia zaczeło mi tej osoby po prostu brakować, a gdy probuję to odbudować to nie widzę żadnych efektów pchnących do przodu... Dowiadując się dodatkowo że tej osobie się podobałeś to juz w ogóle zmienia się cała rzeczywistość.
Angażując się i licząc na coś, życie nagle robi cały scenariusz na opak a jak zlewasz to role się odwaracają i co człowiek niby ma z tym zrobic?
Spotkania? Wspólne kino? Liczysz na kolejny krok a tu cisza. Serce nie sługa to jednak adektwatny zwrot. Życie samo buduje cały scenariusz, nawet jak na siłę chcesz coś zmienić spowodować to zycie tak zrobi,że nigdy nic nie dostaniesz a porządana rzecz nigdy nie będzie twoja... Co najbardziej boli i jednak trzeba to zaakceptować i żyć dalej bo po co sobie to wszystko komplikować.
Co jak co, mężczyźni są dziwni i niekiedy skomplikowani.
A moje serce ostatnio nic nie robi i może i lepiej... Niech zabije raz a porządnie do odpowiedniej osoby. Musze mieć taki strzał który otworzy znowu moje uczucia oraz spowoduje,że ostatnie sytuacje mogą być albo sygnałem że trzeba coś zmienić  albo wrócić na stary tor ktory może nie był taki zły ? Poki co, jestem pod wielkim znakiem zapytania który póki co nie chce sie odkryć i to najbardziej boli bo jednak chciałabym być szcześliwa z 1 osobą a nie ciągle nie wiedząca czego tak naprawdę chce .


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

30 dniowe wyzwanie z Mel B :D

Od kilku dni na facebook'u istnieje wyzwanie z Mel B.  30 dni do wakacji , ostatnie dni by zrobić coś z swoim ciałem. U mnie laski w klasie się rzuciły na to to czemu nie ja? ;D Dziś zrobiłam pierwszy raz , przyznam nie było łatwo. pośladki - ujdzie Nogi - bolały jak cholera , ale czuć było prace mięśni brzuch - w połowie kipnełam ,ale robiłam dalej inne jakieś ćwiczenia podane z nagrania. walczę dalej! A wy, ktoś bierze w tym udział ? Podzielcie się w komentarzach ludzie, każdy koment daje kopa w dupę. Ćwiczenia które zaczynam robić od dziś : https://www.youtube.com/watch?v=2uhH7Rx82vY https://www.youtube.com/watch?v=p8BcVzSgReU https://www.youtube.com/watch?v=VrvmQBwYL-w Najlepiej zrobić zrobić sobie zdjęcie a potem zobaczyć rezultaty , nie zapomnijcie o zdrowym żywieniu się ;) Powodzenia Sobie i Wam ! ;p 

Paznokcie hybrydowe !

Dużo dziewczyn marzy o żelach albo hybrydach, ale martwią się,że jak zaczną je robić bardziej pogorszą stan swoich paznokci. Przyznam sama uważałam,że nigdy nie zrobię sobie hybrydy, a tu proszę od 4 mięsięcy regularnie robię je u koleżanki i nie żałuje, bardzo to komfortowe. Powiem wam,że to strasznie uzależnia.Tak samo jak z farbowaniem włosów. Raz spróbujesz i robisz to regularnie a jak przestaniesz czujesz nagły brak tego..  1.Najbardziej popularne pytanie: Czy hybryda niszczy paznokcie?   Otóż nie, jeżeli umiejętnie przygotujesz paznokcie oraz poprawnie je zdejmiesz. Jest mało prawdopodobne,że zniszczysz płytkę. Najważniejsza zasada jaką musimy przestrzegać abt nie zniszczyć płytki to:NIGDY nie zrywać lakieru ! Jeżeli decydujemy się na robienie paznokci, najlepiej wyposażmy się w produkty dobrej jakości, które są potwierdzone dermatologicznie. Najbardziej mi znane lakiery hybrydowe to: Semilac, NeoNail,  oraz Indigo 2. Hybryda działa negatywnie na nasze paznok

Miesiąc biegania z Endemondo ;) + Wymiary

Bieganie było chyba najlepsza rzecz jaką można robić ;) Biegałam co 2 dzień w Sierpniu.  Lecz teraz zacznie się szkoła i wracanie o 17 nie widzę tego ;c Przebiegłam ogólnie : 24 Km . Jak na moje amatorskie bieganie wydaje mi się , że tak dobrze .  CO DALEJ ?  Od 1 września ja i http://treningsoley.blogspot.com/ bierzemy udział w wyzwaniu który jest w moim poście : http://big-change-better-life.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-30-dniowe.html#comment-form Zdjęcia dodamy pod koniec miesiąca. + dalej jadę na rowerku stacjonarnym i nareszcie zacznę chyba chodzić na Aqua Aerobik który chodziłam 2 miesiące temu , przerwa długa ponieważ prowadząca zajęcia też miała wakacje. Co do wymiarów porwałam od przyjaciółki metr i trochę mi poszło w dół, Te moje wymiary od stycznia - które zbytnio się nie zmieniały ale teraz.:   DZIŚ :              biust - 98  -4 cm                     pod biustem - 80,5 -3,5         talia- 79  - 6cm            biodra - 99 - 3cm