Przejdź do głównej zawartości

Dieta ananasowa



Co to jest ta dieta ananasowa? 
Dieta ananasowa - jest to dieta która bazuje się na cytrusach - szczególnie annanas i grejfruty.
Czemu dokładnie one , ponieważ ananas dostarcza enzymy które ułatwiają trawienie w naszym organizmie , a grejpfruty dostarczają nam do organizmu błonnik który wpływa nam na oczyszczenie organizmu oraz czujemy się nasyceni .
Człowiek, stosujący taką dietę, w ciągu doby traci od 500 do 700 gramów.
 100 g ananasa  to 48 kcal. Ta dieta nie jest odpowiednia dla osób z chorobą wrzodową i o podwyższonej kwasowości soków trawiennych. Inni mogą stosować dietę ananasową bez zagrożenia dla zdrowia. Pamiętajmy ,że po zjedzeniu tego owocu warto przepłukać usta wodą, gdyż zawarte w nim kwasy niszczą emalię zębów.

Jak każdy wie powinno się w ciągu dnia dostarczyć naszemu organizmowi 5 posiłków dziennie ( 3 główne i 2 mniejsze) oraz wypijać 1,5 litra płynów.
 Dietę można stosować nie dłużej niż 2 tyg. Jeżeli chcemy powtórzyć tą dietę to dopiero po miesiącu przerwy.


Czy ta dieta coś daje ?
Ostatnio gadałam ze znajomych który od 2 miesięcy stosuję tą dietę , chociaż czytając informacje odnośnie tej diety jak widzicie powinno się ją stosować nie dłużej niż 2 tyg , a on stosuje już długo + siłownia i w tym czasie schudł 13 kg , podziwiam go za taką cierpliwość ;)

Chociaż mam różne przemyślenia na ten temat , jeżeli już skończę taką dietę czy nie będzie efektu jojo ?
Przecież zmienimy znów nawyki żywieniowe a nasz organizm też przyzwyczaja się do wysiłku fizycznego i do posiłków jakie jada. Może kiedyś dowiem się odpowiedzi i dam wam znać.

Przykładowy jadłospis z internetu:
http://portal.abczdrowie.pl/dieta-ananasowa

Nie mam zamiaru stosować tej diety , może ktoś z was ją stosował i chce podzielić się tym ?
Ja używam z powodu choroby dietę nisko tłuszczową i powiem wam że ta dieta jest dobra , jeżeli będziecie chcieli mogę napisać o tym kiedyś post :)

Jak tam u was? 
Stosujecie jakieś diety , albo już skończyliście i chcecie się podzielić? 
Czy chcecie post o diecie nisko-tłuszczowej ? 

DAJCIE ZNAĆ :)
Miłego dnia xd 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

2021- nadchodzę !

  Halo 2020, w końcu się kończysz. Nareszcie ! Ten rok był z jednej strony ok, z drugiej masakryczny. Tyle się złych rzeczy działo... Covid-19, jest  rok już z nami, a my coraz bardziej mamy go dość... Zdrowie nie te, wszystko takie szare. Nie spodziewałam sie,że 1 rok magisterki będę przesiadywała przez monitorem laptopa, a na zajęcia na 8:00 rano będę odbywała w łóżku włączając Teamsa o 7:50. Tyle planów na ten rok, widząc po tym co się dzieje na swiecie, nie wiem czy warto póki co tworzyć sobie plany na ten 2021 ??  Pożegnałam w tym roku mojego psa- tego się w ogóle nie spodziewałam i dalej a nim tęsknie. Wiem tyle, nie męczysz się już co dla mnie jest najważniejsze. Decyzja była ciężka, ale wiem ,że dobrze postąpiliśmy z rodzicami Coś milego w tym roku?  - Obrona na 5 -dostałam się na magisterkę -byłam nad morzem i w górach  Coś się działo pozytywnego w ten straszny rok. Siłownia.... no cóż zamykają i otwierają co chwile a moja kondycja ciągle słaba. 62.3 kg...

2 szansa?

Co ja narobiłam, ludzie to prawda. Jak coś tracisz to dopiero doceniasz... Poprzedni weekend spowodował,że osoba która się o mnie starała,była, akceptowała moje humorki i naprawdę kochała chyba już na zawszę znikła z mojego życia... Inni mi mówią,olej żyj dalej...Inni natomiast poczekaj aż napisze pierwszy i daj tą drugą szanse. Chyba nie napisze już, albo napisze jak już zycie od nowa sobie ułoży beze mnie. Piszę i na samą myśl zbierają mi się łzy.. Co chwilę patrzę czy jest, czy napisze czy kogos nowego w znajomych ma i czy ktoś jest lepszy ode mnie. Chore... Pomimo tego,że chce dać tę drugą szanse boję się. Szczególnie ze obok są osoby które czekają aż wbiją na jego tor a tak naprawdę chyba nikt nie wbije na ten nasz tor. Ciągle o tym myśle,że może faktycznie to powinien być on ? 6 lat znajomości to przecież nie może tak zniknąć. 7 miesięcy czekania, starania się. Przyjeżdzanie czy to deszcz czy to śnieg. 24 róże, wspieranie, wkurzanie,obrażanie. Chyba to jest normalne, siela...

Żegnaj 2019, witaj 2020!

Witam nowy 2020 rok... Jaki był 2019?  Hm... Po ciężkim dla mnie 2018 roku , ten rok był zdecydowanie szalony. Trzy postanowienia, które sobie dałam, niestety tylko 1 zrealizowałam w całości. Poznałam wiele nowych osób, które otworzyły mi oczy na niektóre sytuacje. Uczę się na błędach i co najważniejsze, próbuje walczyć z moimi załamaniami oraz niską samooceną. Rok ten pozwolił mi również zaufać od nowa mężczyźnie, na którym na prawdę mi zależy. Mam nadzieję,że zostanie to tak na długo i że nie zostawi mnie na chwile tak jak w tym roku. Studia dały mi ostro w kość, ale jestem już prawie na końcu tej trzyletniej przygody. Zaczęłam również sobie dorabiać na różnych akcjach jako hostessa. Suma którą uzbierałam bardzo mnie satysfakcjonuje. Odwiedziłam miejsca takie jak: -Pobierowo -Zakopane -Wrocław Czego oczekuje od tego 2020 roku ?  Zdecydowanie wytrwałości, mniej załamań oraz stresu. Zniwelowanie strachu przed tym,że zostanę sama. Bardzo chcę być spoko...