Przejdź do głównej zawartości

Popraw Kondycje z ENDEMONDO

Wiele z was słyszało pewnie o aplikacji na androida ,, Endemeondo ''
Często reklamują go w TVN pod tekstem ,, Pomoc mierzona kilometrami''
Od 2 dni postanowiłam stosować .

Od wizyty nad morzem mam kontuzję kolana i boję się cokolwiek ćwiczyć bo później mam ból nie miłosierny. Powoli kolano wraca do swojej formy i w roku szkolnym będe mogła normalnie uczestniczyć na zajęciach wf. OBY !



 Endemondo posiada ćwiczenia tj.
- bieganie
-skateboarding
-chodzenie
-kolarstwo stacjonarne
i tym podobne, naprawdę bardzo dużo tego ;)


W czasie ćwiczeń , warto włączyć lokalizację w telefonie. Dzięki niej satelita będzie nas obserwowała od początku aż do końca ćwiczenia i obliczała nam czas , dystans , ile razy się zatrzymywaliśmy i inne funkcje które przedstawie wam poniżej na fotografii.
Jak widzicie 2 dni temu po moim pieknym prawie 3km biegu wyliczyło mi pod koniec wszystko . 
Jaki Czas , dystans , średnia prędkość , średnie tępo , Kalorie i nawodnienie jakie powinnam mieć. 
W ustawieniach można jeszcze sprawdzić ile razy się zatrzymywałam , szłam . 
Tutaj chyba szłam 3 minuty jak pamiętam , więc źle nie było :)

W ustawieniach można też zapraszać znajomych do wspólnego działania z Endemondo - motywujecie się nawzajem , można wyznaczyć sobie trasy do pokonania.
Test kondycji - 1500 metrów ( w jakim czasie pokonasz tą odległość ) i wiele wiele innych.

Polecam tą aplikacje , naprawdę fajna rzecz.
W czasie biegu jesteś informowany ile przebiegłeś km ( haczyk - język angielski ) nie wiem czemu ;c

Może ktoś z was posiada aplikacje w swoim telefonie i chce się ze mną chwalić osiągnięciami? ;)
Zmotywujemy się nawzajem - piszcie w komentarzach poniżej .
MIŁEGO DNIA ;)

Komentarze

  1. Czeeść :) a czy na rowerku stacjonarnym można korzystać z tej aplikacji? :) Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co niby jest aplikacja ,, Kolarstwo stacjonarne'' ;) Sama go stosuje ino jedyny minus że nie liczy ci Kilometrów ino tylko spalone kalorie i czas w jakim jedziesz ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

2021- nadchodzę !

  Halo 2020, w końcu się kończysz. Nareszcie ! Ten rok był z jednej strony ok, z drugiej masakryczny. Tyle się złych rzeczy działo... Covid-19, jest  rok już z nami, a my coraz bardziej mamy go dość... Zdrowie nie te, wszystko takie szare. Nie spodziewałam sie,że 1 rok magisterki będę przesiadywała przez monitorem laptopa, a na zajęcia na 8:00 rano będę odbywała w łóżku włączając Teamsa o 7:50. Tyle planów na ten rok, widząc po tym co się dzieje na swiecie, nie wiem czy warto póki co tworzyć sobie plany na ten 2021 ??  Pożegnałam w tym roku mojego psa- tego się w ogóle nie spodziewałam i dalej a nim tęsknie. Wiem tyle, nie męczysz się już co dla mnie jest najważniejsze. Decyzja była ciężka, ale wiem ,że dobrze postąpiliśmy z rodzicami Coś milego w tym roku?  - Obrona na 5 -dostałam się na magisterkę -byłam nad morzem i w górach  Coś się działo pozytywnego w ten straszny rok. Siłownia.... no cóż zamykają i otwierają co chwile a moja kondycja ciągle słaba. 62.3 kg...

2 szansa?

Co ja narobiłam, ludzie to prawda. Jak coś tracisz to dopiero doceniasz... Poprzedni weekend spowodował,że osoba która się o mnie starała,była, akceptowała moje humorki i naprawdę kochała chyba już na zawszę znikła z mojego życia... Inni mi mówią,olej żyj dalej...Inni natomiast poczekaj aż napisze pierwszy i daj tą drugą szanse. Chyba nie napisze już, albo napisze jak już zycie od nowa sobie ułoży beze mnie. Piszę i na samą myśl zbierają mi się łzy.. Co chwilę patrzę czy jest, czy napisze czy kogos nowego w znajomych ma i czy ktoś jest lepszy ode mnie. Chore... Pomimo tego,że chce dać tę drugą szanse boję się. Szczególnie ze obok są osoby które czekają aż wbiją na jego tor a tak naprawdę chyba nikt nie wbije na ten nasz tor. Ciągle o tym myśle,że może faktycznie to powinien być on ? 6 lat znajomości to przecież nie może tak zniknąć. 7 miesięcy czekania, starania się. Przyjeżdzanie czy to deszcz czy to śnieg. 24 róże, wspieranie, wkurzanie,obrażanie. Chyba to jest normalne, siela...

Żegnaj 2019, witaj 2020!

Witam nowy 2020 rok... Jaki był 2019?  Hm... Po ciężkim dla mnie 2018 roku , ten rok był zdecydowanie szalony. Trzy postanowienia, które sobie dałam, niestety tylko 1 zrealizowałam w całości. Poznałam wiele nowych osób, które otworzyły mi oczy na niektóre sytuacje. Uczę się na błędach i co najważniejsze, próbuje walczyć z moimi załamaniami oraz niską samooceną. Rok ten pozwolił mi również zaufać od nowa mężczyźnie, na którym na prawdę mi zależy. Mam nadzieję,że zostanie to tak na długo i że nie zostawi mnie na chwile tak jak w tym roku. Studia dały mi ostro w kość, ale jestem już prawie na końcu tej trzyletniej przygody. Zaczęłam również sobie dorabiać na różnych akcjach jako hostessa. Suma którą uzbierałam bardzo mnie satysfakcjonuje. Odwiedziłam miejsca takie jak: -Pobierowo -Zakopane -Wrocław Czego oczekuje od tego 2020 roku ?  Zdecydowanie wytrwałości, mniej załamań oraz stresu. Zniwelowanie strachu przed tym,że zostanę sama. Bardzo chcę być spoko...